23 Mart 2009 Pazartesi

GEZEGENSEL IŞINLAR RENKLERİ VE ENERJİLERİ

7 temel gezegensel renk ve 5 galaktik renk hakkında bildiklerimi yazmak istiyorum.ilk önemli sey her bir rengin bir titresimi ve bunun megahertz ile olculen aralığı oldugu .bunlar bizim 3.boyut cakra renklerimiz aynı zamanda.ve de bize gelen ışınların renkleri. ilki kırmızı hem kök çakra rengi hem de ilk ışının rengi.aile ışını.negatif ve pozitif özellikleri var.bunlarla ilgili (eski blog yazılarından da bulabilirsiniz linkleri asagida)
http://yenicagenerjicalismalari.blogspotcom/2008/12/krmz-enerjinin-zellikleri.html
http://yenicagenerjicalismalari.blogspot.com/2008/12/krmz-enerji-kk-akra-aile-ilk-ik.html

turuncu enerjide canladirici ve sifalandirici ozellige odaklaniyorum ben. karın cakrasinda bu renk fiziksel ego arzularının oturdugu cakra ve pembe ile karistirmak negatif egonun ustesinden gelmeye yariyor. ruhsal arzularin hayatin idarecisi olmasina izin vermek icin ariniyoruz.

sarı renk enerjisi gunes siniragi solar plexus cakrasinda. bu cakra dunya gucumuzu kullanmayi ogrendigimiz cakra. burada hedef ego arzularımızı yüksek benligin arzularıyla hizalamak. duygusal bedenimiz daha dengeli ve ahenkli bir ferkansta titresmeye basliyor boylece ve ego arzulari yerine aşama aşama ruhun/yuksek benligin arzulari geciyor.

yesil renk kalp enerjisi kalp cakrasinda. kalp merkezinin acilip yuksek benlikten yasam gucu enerjisi almasina olanak taniyor, ve Tanrı Benligimizden. ben burada tam saglik ve canlilik gibi bircok ozellige odaklaniyorum cok sey var. 12 yaprakli yasam cicegimiz de burada. burada eskimis batıl inancli ve dogmatik dusunceleri temizleyip kendi gercekligimiz olarak kabul ettigimiz davranis ve yargilamalari olusturdugumuz seyleri yeniden gozden gecirip arinip yerlerine yenilerine yenilerini koyuyoruz...bu is hep devam ediyor ve hep yukseliyoruz...bir mutlak yok bir son yok..nefes ve yasam enerjisi hep akmaya devam ediyor ve biz acildikca daha yuksek daha genis ozelliklere ulasiyoruz nefesin icinde ve enerjide...

mavi enerji boğaz çakrasında. eterik olarak bogaz cakrası çoğunlukla geçmiş yaşamlardan olan enerji kordonları tarafından kuşatılmış ve kısıtlanmış halde oluyor.bu yüzden kendi gerçeğimizi konuşmak veye iletmek güç oluyor. mavi enerjide spiritüel gücümüzü kendi gücümüzü yeniden talep etmek için,kendi ayırdediciğimiz değerlendirme şefkatimiz ile olan gerçeğimizi konuşmalıyız, en önemlisi güçlü spiritüel cümleler kurarak ruhsal ve yaratıcı konuşmak. bu konusmalar Ben...im "I AM" cumleleri ifadeleri kounşabileceğimiz en güçlendirici sözlerdir. yaradılışın evrensel enerjisi içine adım atmamızı sağlar. düşünceler kelimeler duygular ve eylemler hepsi enerji formlarıdır. Tezahürün evrensel kanunlarını anlamaya ve kullanmaya baslıyoruz. Geleceğimizin nasıl olacagını hayal ediyoruz ve sonucun ne olacagını kontrol etmeyi yüksek benliğimize-Tanrı benliğimize bırakıyoruz..ya da evrene salıveriyorum ben teslimiyet icinde cunku evrene guveniyorum.an'da yasamayı ogreniyoruz, huzur/barış ve ahenk içinde. mavi enerjideki boğaz ve tiroid bezi içimizdeki yeni güneş güç merkezinin önemli bir parçası. bu merkez boğaz timus ve kalbi birleştiriyor. düşünce frekansları ve ses formu oluşturur--form ses ile sonuçlanır..sizin çoklu zihniniz yani bilinç bilinc altı bilinc ustu ve bu yasamdaki deneyimleriniz daha yuksek farkındalık icin araclarınızdır. Kalbin konusması ve Ruhun sesi ile konusmayı ogrenmeliyiz. Ben..im Ben seviyorum Ben yapacagim Ben yaratıyorum Ben seçiyorum Ben eğleniyorum Benim...var gibi kelimler ve cümleler mavi enerjiyi hayatınıza çekmek icin inanilmaz kuvvetli araclar ruhsal konusma ve kalp konusmasini yapiyorsunuz cunku o anlarda..bir de olumlamaları kullanmak onemli..ben cok zor zamanlarda mavi enerjiyi bu konusmalara odaklanarak muthis bir sekilde hayatıma cektim bununla ilgili odaklandiklarimi o gunlerdeki yazimda yazmistim ..(eski blog yazılarından da bulabilirsiniz linki asagida)
http://yenicagenerjicalismalari.blogspot.com/2008/12/23-kasm-ruhsal-amalarm-neler-kuantum.html

indigo enerjide alın çakrasında konsantrasyon eksikligi negatif dusunce formlariyla bombalanıyor gibi olma bas agrilari tarzi seyler bu cakarnın kapalı oldugu ve enerjiyi alamdigimiz anlamina geliyor..evrensel akısa kapalı olma durumunda oluyor bunlar..bu cakra ve enerji akisi acik oldugunda baris huzur sukunet ruh ile uyum icinde olma baglilik kendini adamislik bagislayicilk idelizme ruhsal bilgelik kendi yuksek benliginiz ile baglantida olma ilham ve yaratıcı dusuncele icgoru duru goru dualitenin otesini gorme gerceklesiyor.hepsi olmasa da kendimize gore bu cakrayi acik tutmak bizim fiziksel varlıktan öte oldugumuzu bir ruh oldugumuzu farketmekle ilgili..fiziksel bedenlenmeyi deneyimleyen.genelde ic goru ve sezgilerle ilgili bir cakra olarak dusunuyorum ben ve kitlesel bilincin disinda kalip kendi yuksek realitemi yaratip onun icinde yasamak ve ayni zamanda yerde de topraklanmis olarak bulunmak ...indigo enerjiyi cagirip kendimize ve topraga yaymak ve hayatı kendimize gore tasarlamak

mor enerji tepe(taç) cakrasinda sinirlilk zihinsel karisiklik-konfüzyon yabancilik hissi ilham eksikliği yüksek benlikten Tanrı'dan ayrılmışlık hissi duygusal zihinsel bedenlerin ego tarafından yonetilmesi sonucu güvensizlik tatminsizlik düzensizlik hisleri içe dönmede ve ego benlik ile yüzleşmede zorluk ve fobilerlinizle gecmisin hatalarına kapılmak ve gelecekten korkmak......bunlar hep bu cakranın tıkalı olması ve mor enerjinin negatif olarak kendini gostermesi ile ilgili....bunlardan arınma yolunda derin nefes alip sonuna kadar vermek cok basari sagliyor...mor enerjideki olumlu ozelliklere varmak icin kendi ic varligimizda arayis bize kişisel/ego benligin ruh/yuksek benlik ile birlesmesini ve en nihayetindede Tanrı benligimiz ile birlesmeyi sagliyor ya da bu adimlari atmamiza izin veriyor..aydinlanma ilham ve bilgelik hediyelerini veriyor bize ve saflasma donusum ve ilham ile yeni dusunceleri ve frekans modellerini kendimizde capalarken 3. 4. 5. boyutlar arasinda bir kopru kuruyoruz .

mor enerjide dua tezahür hizmet diplomasi zariflik/kibarlık gibi özellikleri geliştiryoruz ve enerjiyi saflaştırma yeniden nitelik verme enerjiyi en yüksek haline geri yükseltme ve dönüştürme gibi özellikler kazanıyoruz..yükseliş yolunda hızla ilerleyebiliyorum ve ego ruhun hizmetkarı haline geliyor orjinal tasarımda oldugu gibi yani ruh egonun icine sıkışmaktan kurtuluyor..3. 4. boyut realitesinden...ruh yüksek benliğin icine butunlesiyor...Arzumuz bu ise ve Kutsal Misonumuzun parçası, kademeli olarak yükselmis bir ustad tarafından veya icimizde temsil etmemiz gereken meleksi varlık tarafından veya ırkımız tarafından daha yüksek ışıkla aydınlatılıyoruz..Yaratan'In saf sevgi/ışığını kalp merkezimizden yaymaya başlıyoruz ve auramız 12 ışının iridesan parıldayan spektrumu ile parlamaya baslıyor....5 galaktik ışını da anlatacagim..Baş Melek Mikail isteyenlere direk veya kendi rehberleri uzerinden yardımcı oluyır ve nefes calismalarinda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder