23 Aralık 2008 Salı

20 Kasım Ben Affetme Duygusuyum-Rezonant Alan Oluşturma Mantrası

20 Kasıma doğru yaptığımız uluslararası meditasyonlar akabinde ortaya çıkan bir rezonant alan oluşturma mantrası. Lütfen ihtiyaç duydukça kullanın ve sevginiz ile insanlık bilinçaltına gönderin. 2,5 ay sürecek yeniden yapılanma dönemindeyiz, çok ihtiyacımız var sevgi ve ışığınızı kullanmanıza :)

"Ben affetme duygusuyum. Değeri ve niteliği bozulmuş ve acıya, acı çekmeye sebep olmuş tüm düşünceleri ve enerjileri affediyorum. Ben Şefkat'im, Ben Merhamet'im ve Şükür'üm. Ben buyum ve mükemmel Tanrı benliğim şimdi burada."

"I am forgiveness.I forgive all misqualified thoughts and energies that caused pain and suffering.I am Compassion, I am Mercy, I am Gratitude.I Am That I Am."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder