22 Aralık 2008 Pazartesi

9 Kasım Altın Küre Meditasyonu ve Enerjileri

Arkadaşlar 9 kasımda ikisini bir eden ve birliği sağlayan Altın Enerji ile Altın Küre meditasyonu yaparak, kalp ve zihin birleşiminde çalışmaya başladım. Bilinç altı Bilinç ve Bilinç üstünü birleştiren bir şekilde bu enerjiler ilerledi. Topraklama ve kendimi Gaia anne ile birleştirme yaparak enerji çalışmalarımın bu kısmı bitti.

Altın küre meditasyonunu yapmak için önce kendimi kalpte odaklıyorum ve solar plexus’tan başımın biraz üstüne ve omuzlarımın biraz dışına kadar uzanan bir altın balonun beni sardığını imgeliyorum. Sonra medulla oblogata (beyincik) e odaklanıyorum burası gönderdiği sinir impuls’larıyla bedeni kontrol eden bölge. Sonra başımın içinde bir altın küre imgeliyorum ve bunun içine bilnçaltımı ve bilincimi davet ediyorum. Sonra dikkatimi kök çakrama gönderiyorum ve o da bu küreye katılıyor. Sonra ikinci üçüncü dördüncü beşinci altıncı yedinci çakraların sırayla bu kalp/zihin birleşik bilincideki Altın Küre’ye katılmalarını seyrediyorum. Daha gerçek gözükmesini isterseniz her çakraya bir renk verebilirsiniz. Sonra birkaç derin nefes alırken bakıyorum ki beynimin icindeki bu küredeki enerjiyi hissetmenin ötesinde onun üçüncü gözüme kalp merkezime ve solar plexus’uma da yayıldğını hissediyorum. Sonra duygusal bedenimin ve zekamın da buraya katılmasını istiyorum. Bu onların uzun süredir beklediği birşeydi zaten. Birkaç derin nefes daha alıyorum ve Yüksek Benliğimden bana katılmasını istiyorum, gerçekten de başımdaki hislerde bir değişiklik oluyor sadece izleyebilirsiniz de.

Solar plexus’tan başımın biraz üzerindeki yere kadar uzanan birleşik, parıldayan bir güç alanı gibi gözüküyor şimdi bu alan. Birkaç nefes alıp alıştıktan sonra Mesih Bilincimden (Yüksek Bilincim) ve I Am (içimdeki Tanrı) varlığımdan bana kürenin içinde katılmalarını istiyorum. İç varlığınızın size bu işlemde ne kadar ileri gidebilieceğinizi söylemesine izin verin veya yüksek bilinç seviyelerini birleştirmek için biraz daha beklemeniz mi gerektiğini. Eğer kalbinizin arzusu kendinizin çoklu parçaları ile birleşmek ise yanlış bir yol bulunmadığından korkmanıza gerek yoktur, bunlar sizin çünkü.

Bu aşamadan sonra bilincinizi altın ışık küresine odakladıkça özelliklerinizin-parçalarınızın birinden diğerine geçiş yaptığınızı göreceksiniz, siz her bir fasetinize odaklandıkça. Ayrıca kök çakranıza odaklanınca orada bir duyunun tetiklendiğini gözlemleyeceksiniz, tabi diğer tüm çakralarınız ve fasetlerinizde de. Sanki parçalarınıza bölünüyormuşsunuz gibi gelebilir ama aslında birleşiyorsunuz. Bunu yaptığınız her seferinde ışık bilincinin dönüştürücü enerjilerini fiziksel aracınızın her bölgesine getiriyorsunuz ve ışık bedeninizi inşa etmeyi de hızlandırmış oluyorsunuz.

Bir alana bir özelliğe odaklandıktan sonra zihninize “merkeze dön” diyerek bilincinizin altın küreye dönüşünü seyredebilirsiniz. Altın küre hem beyin hem kalpte ışıldıyor gibi oluyor zaten şimdi. Yapılandırılmamış dağınık bir düşümce içinde gezmeye başlarsa zihninize “merkeze dön”deyin bu cok ise yariyor ben cok kullandim bu surecte. Eğer bir durum üzerine meditasyon yapar (veya hafif meditatif bir hal) ve çözüm bulamazsanız kendinizi altın ışık küresinin merkezine koyup “sonraki düşüncem bana içgörü getirecek” diyebilirsiniz. Bir beklenti hissettiğinizde merkeze dönün ve ne olduğunu seyredin sadece. İstediğiniz içgörüyü hemen alamayabilirsiniz ama bilin ki Tanrı Zihninizin enerjisine ulaşmış olacaksınız ve İçinizdeki Tanrı’nın (I Am presence) bilgeliğini alabileceksiniz ve bu dalgalar halinde genişleyecek.

Bu çalışmalar kısmen veya tam olarak bittiğinde, kendi isteğinize ve içsel rehberliğinize göre tabi, kendinizi topraklayabilirsiniz ve Gaia annenin merkezindeki kristale ya da kalbine enerjileri çapalayarak birleştirebilirsiniz. Kalpten enerjinizi dünyaynın kalbine-merkezine göndrerek yapılıyor ya da bacaklarınızdan uzayan toprağın içine giren kökler imgeleyerek, onlar da en sonunda merkeze/kalbe varıyorlar tabi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder