28 Aralık 2008 Pazar

21-22 Kasım Bilinçaltında Mum Yakmak ve Aydınlığa Ulaşmak

21 kasımdaki tecrübelerimde biliçaltımda bir ışık yaktım kutsal zihnin saflığını görebilmek için, bu Başmelek Mikail-Ronna Herman meditasyonlarında kullandığımız yöntemlerden biri ve çok işe yaradığını farkettim o sıra çok karanlık vardı ve kutsal zihnimin saflığına ulaşmak için bir mum yakma imgesini kullanarak bunu gerçekleştirdim. Bunu siz de yapabilirsiniz.

Sonra Birlik için Ruhun kutsal alevinde Teslimiyet ve Serbestleşme duygularını kullandım bunlar hep 5. boyut duyguları ve araçları. Kutsal zihnin ilişkiii olduğu kelimeler ve enerjiler : Gabriel, Ümit, Cuma günü, Mısır'daki Luxor, Sirius gezegeni

Temizleme Arınma ve Denegelemek üzere Beyaz (saf kutsal zihin) Mor ile birlikte titreşen Yeşile dönüşür. Fiziksel mental duygusal eterik bedenlerimize çalışır (eterik aura gibi). Mümkün olduğu kadar uzun süre bu vibrasyonda kalıyorum, bu aynı zamanda affetme şefkat merhamet ve şükür Rezonant Alanımızda da gözüküyor böylelikle. Yani bu alanın olduğu bölgelerde ve aramızdaki alanlarda etkili oluyor.

İçimden öyle yapmaya çekildiğim zaman, sevgi ve şükür duygularımı yüksek kalbimdeli merhamet tapınağuma gönderiyorum. Merhamet tapınağı beni dışarıda serbest bulunan şefkat ve merhamet resonant alanına bağlayan şey.

En sonunda akşam olup sessizlik olduğunda içindeki sakin duran noktaya erişebildim, böylece mümkün olan en yüksek resonans, uyum ve stabilite noktasını bulabildim.

Sıfır noktasının omega noktası olmadığını ve sakin duran nokta da olmadığını anladım. Sıfır noktası daha çok bir alfa noktası, iç bilinç noktası, sezgi, irade gücü, yoksek zihin, zamansızlık, meditasyon.

21 kasımdaki yoğun enerji ayarlaması ve dengelemesinden sonra 22 kasımda şu enerjideydim : Ben kendi enerjilerimin, bilinçli düşüncelerimin, niyetlerimin, hareketlerimin üstadıyım. Ruh Dünya ve Diğer kişiler ile ilişki içindeyim, genişliyorum ve yeniyi yaratıyorum.

Sonunda farkettiim ki en başından beri kalp merkezli bir varlıktım ve hala da öyleyim :) Bunu farketmek bazen çok zor olabiliyor bana da öyle olmuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder