28 Aralık 2008 Pazar

Kuantum Sıçraması Yapıyoruz

Kuantum algılanan ve düşüncelere göre değişebilen atom altı partiküller. Kuantum alanı = düşünceler ile meydana getirilien ve düşüncelerin varlığı ile sürekliliği olan holografik ışık alanı. kişisel, toplumsal, ülkelerin, dünyanın holografik alanları var, güneş sistemlerinin galaksilerin evrenin de.

Kuantum sıçramasının başlangıcında yüksek frekanslı sevgi ışığının dünyaya geldiğini algılıyoruz, bilinç altında tam olarak biliyoruz ve hissediyoruz anlamasak da. Çünkü keşfedilmemiş bir alan. Dünyanın ulaştığı en cennete benzer zaman sayılan Lemurya zamanında bile dünya bu güzelliği görmemiş.

Bu muazzam ışığa ve sevgiye açılabilmek için kendi yapımızı sorguluyoruz, kendi kuantum sıçramamızı yaptığımızda toplumun da yapmasını kolaylaştırmış olacağız. Ruh grupları birbirine destek için bir araya toplanmaya çağrılıyor, arıyoruz ve kendi ruh grubumuza doğru çekiliyoruz veya yeni bir ruh grubunun bize katacakları varsa ruhumuz ve rehberlerimiz bu deneyimi yaşamamızı istiyor. Her adımda birşey bularak, sıkıntı ve bozukluık yaratan birşeyi elemenin yollarını arayarak ve sonra yeni birşey oluşturarak bunu yaşıyoruz. Ne zaman başladığı ve bittiğini bilemeyiz, ama farkındayız ve yaşıyoruz. Yeni ve daha güzel bir yere varacağız, genişlemiş bir yaşam alanı ve lineer düşüncelerden çok müziik resim şiir ve sanatsal değerlerin, yaratıcılığın olduğu ve üç boyutlu dünyanın sınırlarının olmadığı, kısıtlamalar ve yargıların olmadığı, hayal dünyasının gerçek olduğu, başka boyutların realize olduğu bir yer burası.

sevgilerimle

Sevgi Özer
23.11.2008

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder