28 Aralık 2008 Pazar

23 Kasım Ruhsal Amaçlarım Neler, Kuantum Sıçramam Ne İle İlgili

23 kasım pazar günü, ilişkili olduğu kelimeler Güneş Günü(ingilizce sunday'in anlamı), Güneş Gücü, Bilgelik, Aydınlatma, Güneş

Beni destekleyen bir yaşam çizgim olduğunun bilincine vardım. Ruhsal amacımın şifa, gelişim ve dönüşüm olduğunu biliyorum. Bunun içim bir yolda yürümekteyim.

Eski lineer konseptlerle bağlı değilim, benim kuantum sıçramam değeri ve niteliği bozulmuş eski düşünceleri bırakmak ve yeni sonsuz yaratıcı ihtimalleri kucaklamakla ilgili.

Denge ve uyumdayım. Denge ve uyum içinde yaşıyorum. Denge ve uyumu yaratıyorum, denge ve uyum içinde olarak. Ben huzurum.

I AM (ben buyum) ifadeleriyle ve beyanlarıyla yaptığım güçlü ruhsal konuşmaların mavi enerjisi ile, kırmı enerjiyi dengeliyordum ve mor enerjiyi yüksek benliğime bağlanmak ve bir yol inşa etmek için kullanıyordum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder